סל
(
)
שאלות ותשובות
- Home Home
- שירות לקוחות שירות לקוחות
- שאלות ותשובות שאלות ותשובות
הזמנות
האם האתר מאובטח?
בוודאי, האתר מאובטח באמצעות פרוטוקול SSL והמידע שנמצא באתר מוצפן ועומד בתקני האבטחה המחמירים ביותר.
איך מבצעים הזמנה באתר?
מצאת את הפריט שיארגן אותך ואתה רוצה לקנות? מעולה. בחר את הצבע והמידה שלך והוסף אותו לסל הקניות בלחיצה על כפתור ADD TO BAG.
כדי להמשיך אל הקופה עבור לסל הקניות שלך בלחיצה על העגלה בקצה הימני העליון של המסך, שם תוכל לראות את כל הפריטים שהוספת.
לתשלום, לחץ על הכפתור "מעבר לתשלום".
תוכל להתחבר ולבצע את הקנייה כלקוח רשום (מומלץ!) ולקצר את תהליך הקנייה, או להמשיך כאורח ולמלא שם, אימייל, כתובת למשלוח ופרטי אשראי. במסך התשלום תצטרך גם לבחור את שיטת המשלוח המועדפת עליך: משלוח עם שליח עד הבית או איסוף מנקודות איסוף. לאחר מילוי כל הפרטים לחץ על הכפתור "תשלום" ואנחנו כבר נדאג לארגן אותך. עם השלמת ההזמנה תקבל מייל אישור ומספר הזמנה .
כדי להמשיך אל הקופה עבור לסל הקניות שלך בלחיצה על העגלה בקצה הימני העליון של המסך, שם תוכל לראות את כל הפריטים שהוספת.
לתשלום, לחץ על הכפתור "מעבר לתשלום".
תוכל להתחבר ולבצע את הקנייה כלקוח רשום (מומלץ!) ולקצר את תהליך הקנייה, או להמשיך כאורח ולמלא שם, אימייל, כתובת למשלוח ופרטי אשראי. במסך התשלום תצטרך גם לבחור את שיטת המשלוח המועדפת עליך: משלוח עם שליח עד הבית או איסוף מנקודות איסוף. לאחר מילוי כל הפרטים לחץ על הכפתור "תשלום" ואנחנו כבר נדאג לארגן אותך. עם השלמת ההזמנה תקבל מייל אישור ומספר הזמנה .
האם חייבים לפתוח חשבון באתר כדי להזמין?
אפשר לקנות באתר כאורח או להתחבר בעזרת חשבון הפייסבוק או הגוגל שלך. אנחנו ממליצים להירשם לאתר כדי להפוך את חווית הקנייה שלך לקלה ונוחה יותר. כמשתמש רשום תוכל לשמור פריטים שאהבת, את הכתובות שלך למשלוח, את פרטי האשראי, לעקוב אחר היסטוריית ההזמנות ולהתעדכן בפריטים והמבצעים הכי שווים.
איך נרשמים לאתר?
בשביל להירשם לאתר צריך ללחוץ על האייקון של האיש בפינה הימנית העליונה של המסך ולבצע הרשמה. אתה יכול לבחור בין מייל וסיסמא, או חיבור מקוצר באמצעות חשבון הפייסבוק או הגוגל שלך. כמשתמש רשום תוכל ליהנות מגישה לאזור האישי שבו תוכל לראות היסטוריית הזמנות, לנהל את הכתובות ואמצעי התשלום ולשמור פריטים מועדפים. בנוסף להנות מ10% הנחה בכל קניה על פריטים שאינם במבצע ו15% הנחה ליום הולדת לא כולל כפל מבצעים. שים לב, ההנחה מתעדכנת בדף קופה לאחר ההתחברות לאתר , אין צורך להזין קוד קופון.
איך בודקים את מצב ההזמנה באתר?
את סטטוס ההזמנה אפשר לבדוק ב"מעקב אחר
הזמנות" באיזור האישי. בנוסף, יישלח לנייד לינק עם קישור לחברת המשלוחים על מנת לעקוב אחר המשלוח.
האם אפשר לבטל הזמנה באתר?
בגלל שאנחנו רוצים שההזמנה שלך תגיע אליך מוקדם ככל האפשר, אנחנו אורזים את ההזמנות באופן מיידי. במידה ואתה רוצה לבטל את ההזמנה והיא עוד לא הגיעה אליך, אנא צור קשר עם שירות הלקוחות שלנו
איך אפשר לשחזר סיסמא?
את הסיסמה ניתן לשחזר בקלות באיזור האישי באתר או ללחוץ על שכחתי סיסמה בהתחברות לאתר. לאחר מכן תתבקשו למלא את המייל איתו נרשמתם לאתר והמייל לשחזור הסיסמא ישלח אליכם לשם. כעת תוכלו לבחור סיסמה חדשה.
איך מקבלים את כל הניוזלטרים?
אם אתה משתמש בשירות המיילים של Gmail חשוב לוודא כי הניוזלטרים שלנו מגיעים לתיקיית המייל הראשית ולא לתיקיית Promotions בה הם ייעלמו בין מאות מיילים שיווקיים. אם אתה לא רוצים לפספס את
העדכונים והמבצעים הכי שווים, אנחנו ממליצים על הצעדים הבאים:
· סמן ב-V את הניוזלטר שלנו אצלך במייל
· לחץ על הכפתור הימני בעכבר, כאשר סימון העכבר על הניוזלטר
· בחר באפשרות "Move to Tab" והעבר לתיבת Primary. עכשיו כל הנויזלטרים שלנו יגיעו לתיבה הראשית שלך.
העדכונים והמבצעים הכי שווים, אנחנו ממליצים על הצעדים הבאים:
· סמן ב-V את הניוזלטר שלנו אצלך במייל
· לחץ על הכפתור הימני בעכבר, כאשר סימון העכבר על הניוזלטר
· בחר באפשרות "Move to Tab" והעבר לתיבת Primary. עכשיו כל הנויזלטרים שלנו יגיעו לתיבה הראשית שלך.
משלוחים
כיצד מתבצע המשלוח עם שליח עד הבית?
בסוף תהליך הקניה באתר נשלח אליך מייל עם מספר הזמנה. לאחר סיום תהליך אריזת הפריטים, תקבל מייל נוסף חשבונית ומספר מעקב אחר המשלוח. כשהחבילה תצא לדרך, חברת השילוח תשלח אליך הודעת SMS הכוללת אפשרות למעקב אחר ההזמנה.
אם לא הייתי בבית כשהשליח הגיע?
במידה ואתה לא בבית, אפשר לאשר לשליח להשאיר את המשלוח ליד הדלת או בארון החשמל. במקרה זה החברה לא תהא אחראית לכל נזק ו/או אובדן או נזק עקיף או תוצאתי אחר מסוג שהוא שיגרמו למשלוח כתוצאה מכך.
חבילה שלא יתקבל עבורה מענה מצד הלקוח, תוחזר אל מחסני החברה בתום 4 ימי עסקים .
איך מקבלים את החבילה בנקודת האיסוף?
בזמן הזמנת החבילה אפשר לבחור את נקודת האיסוף הנוחה לך ביותר בסמוך לכתובת שהזנת בהזמנה. לאחר בחירת מיקום נקודת האיסוף, תקבל הודעת SMS המודיעה מתי החבילה תגיע לנקודה ומהן השעות שאפשר להגיע כדי לאסוף אותה. יש לאסוף את החבילה תוך 3 ימי עסקים מחנות או 72 שעות מלוקר מרגע קבלת ההודעה על הגעתה לנקודת האיסוף. לאחר מכן, תוחזר החבילה אלינו למחסנים.
האם אפשר לשנות את שיטת או כתובת המשלוח לאחר סיום ההזמנה?
בגלל שאנחנו רוצים שההזמנה שלך תגיע אליך מוקדם ככל האפשר, אנחנו אורזים את ההזמנות באופן מיידי. לאחר ביצוע הזמנה אין אפשרות לשנות את שיטת או כתובת המשלוח.
החזרות והחלפות
החזרה
אם התחרטת מכל סיבה שהיא, אפשר להחזיר אלינו את הפריט עד 14 ימים מיום הגעתו אליך.
חשוב לוודא שלא נעשה בפריט כל שימוש, שלא נפל בו פגם ושהתווית המקורית מחוברת אליו בשלמותה.
בטופס המצורף לחבילה צריך לסמן את הפריט המוחזר וסיבת ההחזרה
1 פגום | 2 מידה קטנה מדי | 3 מידה גדולה מדי | 4 צבע לא תואם | 5 גזרה לא מתאימה | 6 בד לא כמו שנראה | 7 אחר
ברגע שהפריט יגיע אלינו ויעבור בקרה ע"י צוות Mania Jeans נשלח אלייך מייל המעדכן על זיכוי אמצעי התשלום שלך. מומלץ להשתמש בקופסא או בשקית המקורית בה נשלח הפריט.
אפשרויות ההחזרה הן-
בדואר ישראל ללא תשלום באמצעות מדבקת גוביינא.
אחרי אריזת הפריט צריך להדביק את מדבקת הגוביינא על גבי מדבקת המשלוח המקורית כדי שתסתיר אותה. חשוב להקפיד שהכתובת שלנו תהיה ברורה על החבילה.
שים לב שמשלוח באמצעות דואר ישראל אורך עד 14 ימי עסקים נוספים. אפשר לעקוב אחרי ההחזרה באמצעות מספר המעקב שמופיע על המדבקה באתר דואר ישראל.
שליח עד הבית בעלות של 15 ₪. https://www.maniajeans.co.il/return 1. על מנת לבצע החזרה באמצעות שליח יש להתחבר לאתר 2. לאחר התחברות, יש להיכנס בתחתית הדף ל"החזרה ע"י שליח" 3. יש למלא את כל הפרטים כפי שמופיע בהזמנה שהנך מחזיר. 4. כעת לבחור את הפריטים שברצונכם להחזיר 5. יש למלא את מידת הפריט הרצוי להחזרה, כמו גם את הסיבה להחזרה 6. והשליח יגיע אליכם תוך 5 ימי עסקים. 7. לאחר קבלת הפריטים על ידי חברת השליחויות, תתבצע בדיקה ע"י שירות לקוחות ויינתן זיכוי בהתאם עד 10 ימי עסקים מקבלת המשלוח במשרדים.
חשוב לוודא שלא נעשה בפריט כל שימוש, שלא נפל בו פגם ושהתווית המקורית מחוברת אליו בשלמותה.
בטופס המצורף לחבילה צריך לסמן את הפריט המוחזר וסיבת ההחזרה
1 פגום | 2 מידה קטנה מדי | 3 מידה גדולה מדי | 4 צבע לא תואם | 5 גזרה לא מתאימה | 6 בד לא כמו שנראה | 7 אחר
ברגע שהפריט יגיע אלינו ויעבור בקרה ע"י צוות Mania Jeans נשלח אלייך מייל המעדכן על זיכוי אמצעי התשלום שלך. מומלץ להשתמש בקופסא או בשקית המקורית בה נשלח הפריט.
אפשרויות ההחזרה הן-
בדואר ישראל ללא תשלום באמצעות מדבקת גוביינא.
אחרי אריזת הפריט צריך להדביק את מדבקת הגוביינא על גבי מדבקת המשלוח המקורית כדי שתסתיר אותה. חשוב להקפיד שהכתובת שלנו תהיה ברורה על החבילה.
שים לב שמשלוח באמצעות דואר ישראל אורך עד 14 ימי עסקים נוספים. אפשר לעקוב אחרי ההחזרה באמצעות מספר המעקב שמופיע על המדבקה באתר דואר ישראל.
שליח עד הבית בעלות של 15 ₪. https://www.maniajeans.co.il/return 1. על מנת לבצע החזרה באמצעות שליח יש להתחבר לאתר 2. לאחר התחברות, יש להיכנס בתחתית הדף ל"החזרה ע"י שליח" 3. יש למלא את כל הפרטים כפי שמופיע בהזמנה שהנך מחזיר. 4. כעת לבחור את הפריטים שברצונכם להחזיר 5. יש למלא את מידת הפריט הרצוי להחזרה, כמו גם את הסיבה להחזרה 6. והשליח יגיע אליכם תוך 5 ימי עסקים. 7. לאחר קבלת הפריטים על ידי חברת השליחויות, תתבצע בדיקה ע"י שירות לקוחות ויינתן זיכוי בהתאם עד 10 ימי עסקים מקבלת המשלוח במשרדים.
תוך כמה זמן אראה את ההחזר?
ההחזר הכספי יעובד תוך מקסימום 14 יום ממועד החזרת הפריט, אך ורק לאמצעי התשלום שממנו בוצעה ההזמנה. הוא יבוצע באותם תנאים של העסקה המקורית (כלומר: עסקה שבוצעה בתשלומים תזוכה במספר תשלומים תואם, ועסקה שחויבה בתשלום בודד תזוכה בתשלום אחד). אין צורך לפנות לחברת האשראי על מנת לבטל את העסקה - אנחנו כבר נטפל בזה בשבילך.
איך מחליפים?
אפשרות ההחלפה לא זמינה לקניות שבוצעו באתר. אבל תמיד תוכל להחזיר את ההזמנה במהלך תקופת ההחזרה שנקבעה ולבצע הזמנה נוספת.
לא מוצא את מדבקת הגוביינא- איך מחזירים אליכם את החבילה ללא תשלום?
אם אתה לא מוצא את מדבקת הגוביינא, צור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בטלפון 03-5164080 שלוחה 1, במייל [email protected] או בצ'אט.
מה עושים אם יש טעות בהזמנה או מוצר פגום?
המוצרים שלנו עוברים בקרת איכות מחמירה כי חשוב לנו שתקבל מוצר ברמה הגבוהה ביותר.
אם בכל זאת נפלה טעות בהזמנה או שיש פגם במוצר, צור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בטלפון 03-5164080 שלוחה 1, במייל [email protected] או בצ'אט.
אם בכל זאת נפלה טעות בהזמנה או שיש פגם במוצר, צור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בטלפון 03-5164080 שלוחה 1, במייל [email protected] או בצ'אט.
אפשר להחזיר פריט בודד שנרכש כחלק מסט?
אין אפשרות להחזיר פריט בודד שנרכש כחלק ממארז או סט, אלא רק את הערכה כולה על כל פריטיה.
האם יש עוד מידע חשוב שצריך לדעת על תהליך ההחזרה?
במידה ואתה מחזיר פריטים שעלולים להישבר או להינזק בשליחה, צריך לעטוף אותם באריזת הפצפצים שבה הם נשלחו. פריט אשר נפגם על ידי הלקוח לא יזוכה.
לפי הוראות משרד הבריאות אין אפשרות להחזיר בגדי ים והלבשה תחתונה
אביזרים צריך להחזיר באריזה המקורית שלהם.
לפי הוראות משרד הבריאות אין אפשרות להחזיר בגדי ים והלבשה תחתונה
אביזרים צריך להחזיר באריזה המקורית שלהם.
אפשרויות החזרת חבילה
בדואר ישראל ללא תשלום באמצעות מדבקת גוביינא.
אחרי אריזת הפריט צריך להדביק את מדבקת הגוביינא על גבי מדבקת המשלוח המקורית כדי שתסתיר אותה. חשוב להקפיד שהכתובת שלנו תהיה ברורה על החבילה.
שים לב שמשלוח באמצעות דואר ישראל אורך עד 14 ימי עסקים נוספים. אפשר לעקוב אחרי ההחזרה באמצעות מספר המעקב שמופיע על המדבקה באתר דואר ישראל.
שליח עד הבית בעלות של 15 ₪.
https://www.maniajeans.co.il/return 1. על מנת לבצע החלפה או החזרה באמצעות שליח יש להתחבר לאתר
2. לאחר התחברות, יש להיכנס בתחתית הדף ל"החזרה ע"י שליח"
3. יש למלא את כל הפרטים כפי שמופיע בהזמנה שהנך מחזיר.
4. כעת לבחור את הפריטים שברצונכם להחזיר
5. יש למלא את מידת הפריט הרצוי להחלפה, כמו גם את סיבת ההחלפה/ ההחזרה
6. החזרה השליח יגיע אליכם תוך 5 ימי עסקים.
7. לאחר קבלת הפריטים על ידי חברת השליחויות, תתבצע בדיקה ע"י שירות לקוחות ויינתן זיכוי בהתאם עד 10 ימי עסקים מקבלת המשלוח במשרדים.
אחרי אריזת הפריט צריך להדביק את מדבקת הגוביינא על גבי מדבקת המשלוח המקורית כדי שתסתיר אותה. חשוב להקפיד שהכתובת שלנו תהיה ברורה על החבילה.
שים לב שמשלוח באמצעות דואר ישראל אורך עד 14 ימי עסקים נוספים. אפשר לעקוב אחרי ההחזרה באמצעות מספר המעקב שמופיע על המדבקה באתר דואר ישראל.
שליח עד הבית בעלות של 15 ₪.
https://www.maniajeans.co.il/return 1. על מנת לבצע החלפה או החזרה באמצעות שליח יש להתחבר לאתר
2. לאחר התחברות, יש להיכנס בתחתית הדף ל"החזרה ע"י שליח"
3. יש למלא את כל הפרטים כפי שמופיע בהזמנה שהנך מחזיר.
4. כעת לבחור את הפריטים שברצונכם להחזיר
5. יש למלא את מידת הפריט הרצוי להחלפה, כמו גם את סיבת ההחלפה/ ההחזרה
6. החזרה השליח יגיע אליכם תוך 5 ימי עסקים.
7. לאחר קבלת הפריטים על ידי חברת השליחויות, תתבצע בדיקה ע"י שירות לקוחות ויינתן זיכוי בהתאם עד 10 ימי עסקים מקבלת המשלוח במשרדים.
תשלומים
איך אפשר לשלם באתר?
אפשר לשלם בכל סוגי כרטיסי האשראי למעט כרטיס נטענים, זרים ודיירקט.
איך משנים את פרטי החיוב וכתובת המשלוח באתר?
אפשר לשנות את פרטי החיוב או כתובת המשלוח שלך באזור האישי באתר. למעבר לאזור האישי לחץ כאן. באזור האישי תוכל לשמור יותר מכתובת משלוח אחת, כך יהיה לך נוח יותר להזמין ולבחור בין כתובות קיימות (כתובת הבית, העבודה ועוד).
האם אפשר לשלם בתשלומים?
ברור שאפשר.
ברכישה מעל 200 ₪ - עד 2 תשלומים ללא ריבית
ברכישה מעל 300 ₪ - עד 3 תשלומים ללא ריבית
ברכישה מעל 400 ₪ - עד 4 תשלומים ללא ריבית
ברכישה מעל 500 ₪ - עד 5 תשלומים ללא ריבית
ברכישה מעל 600 ₪ - עד 6 תשלומים ללא ריבית
ברכישה מעל 200 ₪ - עד 2 תשלומים ללא ריבית
ברכישה מעל 300 ₪ - עד 3 תשלומים ללא ריבית
ברכישה מעל 400 ₪ - עד 4 תשלומים ללא ריבית
ברכישה מעל 500 ₪ - עד 5 תשלומים ללא ריבית
ברכישה מעל 600 ₪ - עד 6 תשלומים ללא ריבית
איך משתמשים בקוד קופון שקיבלתי?
את קוד הקופון שקיבלת צריך להזין במקום המיועד לכך בשלב התשלום.
לא ניתן לממש יותר מקוד קופון אחד בכל קניה.
לא ניתן לממש יותר מקוד קופון אחד בכל קניה.