הצהרת נגישות

הצהרת נגישות
חברת אור מאניה בע"מ פועלת ומקדמת את נושא הנגישות במטרה להנגיש את שירותיה עבור כל האוכלוסיות, כולל אנשים עם מוגבלויות. החברה פועלת על פי המוגדר בחקיקת הנגישות כאשר חנויות הרשת מונגשות בהתאם להוראות החוק.

עובדי החברה והזכיינים המפעילים את חנויות הרשת מתעדכנים בנושאי נגישות באופן שוטף, על מנת לספק לכלל הלקוחות, כולל אנשים עם מוגבלויות, שירות שווה וטוב ביותר.

לנוחיותך, מובא מטה סיכום קצר בנושא הנגישות בחברה.

נגישות אתר החברה – ניתן ללחוץ על האייקון בפינה השמאלית התחתונה של האתר לצורך הפעלת תוסף הנגישות של האתר. באתר זה מוטמע תוסף שהינו רכיב נגישות של חברת enable המתמחה בהנגשת אתרים. התוסף פועל על פי התקן הישראלי ת"י 5568 ברמה AA. התוסף כפוף לתנאי השימוש של היצרן.

נגישות המוקד הטלפוני– מספר הטלפון של המוקד הטלפוני הוא 03-5164080. כדי להקל על שמיעת ההקלטה אין מוזיקת רקע במענה הקולי, הדיבור בהקלטה פשוט ואיטי.

שירות לקוחות– ניתן לפנות למוקד שירות לקוחות גם באימייל [email protected], גם בטופס צור קשר באתר בקישור כאן וגם בהודעת ווטסאפ למספר 052-5394447.

נגישות הסניפים– רוב חנויות הרשת ממוקמות בקניונים ו/או מרכזי קניות אשר נגישים לבעלי מוגבלויות. ניתן להיכנס לאתר האינטרנט של הקניון/מרכז קניות בו ממוקם הסניף הקרוב אליך ולצפות בהסדרי הנגישות של המתחם. את רשימת הסניפים, מידע אודות מיקומם ונגישותם ניתן למצוא כאן.

חניות נכים – חניות קיימות במסגרת הקניון ו/או מרכז קניות בו ממוקמת חנות הרשת. מומלץ להיכנס לאתר האינטרנט של הקניון/מרכז קניות בו ממוקם הסניף הקרוב אליך ולצפות בהסדרי חניות הנכים במתחם.

נגישות דרכי גישה – הכניסה עד לחנויות נגישה במסגרת הקניון ו/או מרכז קניות בו ממוקמת החנות. בתוך החנויות המעברים הינם ברוחב של לא פחות מ-90 ס"מ ופנויים מחפצים.

תא הלבשה נגיש– נכון להיום, גודל סניפי הרשת של החברה קטנים מ-120 מ"ר והסניפים אינם מצוידים בתא הלבשה/מדידה נגיש. צוות הסניף יעשה את מיטב המאמצים לסייע לך במדידה. בנוסף ניתן לרכוש את הפריט, ובמידה והפריט לא מתאים, להחליפו או להחזירו בהתאם למדיניות החזרת המוצרים של החברה המוצגת בסניף.

עזרים טכנולוגיים למוגבלויות שמיעה – בחנויות הרשת הותקנו מערכות עזר למען אנשים עם מוגבלות בשמיעה מסוג לולאת השראה הכוללת גם מיקרופון חיצוני ואפשרות חיבור לאוזניות. לשימוש במערכת העזר לשמיעה יש להעביר את מכשיר השמיעה למצב T.

רכז הנגישות של החברה – מר אריק בלטי משמש כרכז הנגישות של החברה. ניתן לפנות אליו באימייל
[email protected] ובטלפון 058-700-6624